COVID-19 | ONLINE SHOP: WIJ VERSTUREN NOG STEEDS BESTELLINGEN | WINKEL: ONZE SHOWROOM IS OOK OPEN
200 M² SHOWROOM MET WERKPLAATS
PERSOONLIJK ADVIES
GRATIS BEZORGING VANAF €50
30 DAGEN BEDENKTERMIJN
Klantenservice

Showroom Voltes
Je bent van harte welkom om bij ons langs te komen voor een proefrit en een heerlijke kop koffie. Wij hebben een showroom van 200 M² met van ieder product een testmodel waardoor je het product eerst op je gemak kunt uitproberen. Daarnaast geven wij graag advies en antwoord op al je vragen. Bij ons kun je gratis parkeren voor de deur!

Contact
Heb je een vraag over een product, jouw bestelling of iets anders? 
Neem dan contact op met ons op. Vermeld bij vragen over je bestelling altijd het ordernummer zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. We streven ernaar om emails binnen 24 uur te beantwoorden. Wil je sneller in contact komen met ons? Neem dan telefonisch contact op.

LET OP!
Door de coronacrisis is het aantal te bezorgen pakketten enorm gestegen, met een grotere drukte op onze klantenservice als gevolg. Hierdoor kan het langer duren voordat je een reactie van ons ontvangt dan je gewend bent. Houd er rekening mee dat het mede daardoor langer kan duren voordat jouw pakketten worden bezorgd. We vragen hiervoor in deze bijzondere periode jouw begrip en geduld.

 

Telefoon
+31 (0)850013151

E-mail
 [email protected]
WhatsApp
WhatsApp ons
     
     
     
Instagram Facebook
Youtube

 

 

Adres-en bedrijfsgegevens

Voltes
Barnsteenstraat 1E
1812SE Alkmaar
Nederland
KvK-nummer: 70065055
BTW-nummer: NL858125742B01

 

Openingstijden

Maandag 09:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 14:00
Zondag Gesloten

 

Aangepaste openingstijden

01-01-2020 Nieuwjaarsdag Gesloten
10-04-2020 Goede vrijdag Gesloten
13-04-2020 Tweede paasdag Gesloten
27-04-2020 Koningsdag Gesloten
05-05-2020 Bevrijdingsdag Gesloten
21-05-2020 Hemelvaartsdag Gesloten
01-06-2020 Tweede Pinksterdag Gesloten
25-12-2020 Kerst Gesloten

 

1 FAQ | Veel Gestelde Vragen
1.1 CORONAVIRUS
1.2 Bezorgen jullie nog bestellingen?

Ja, wij versturen nog steeds bestellingen.

 

1.3 Kan ik nog langskomen in de winkel?

Ja, je kunt nog bij ons langskomen in de winkel.

 

1.4 Kan ik langskomen voor een reparatie?

Ja, je kunt langskomen voor een reparatie. We raden aan om een reparatie afspraak in te plannen zodat we je gelijk kunnen helpen.

 

 

1.5 BESTELLEN EN BETALEN
1.6 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote rode knop. Vervolgens kun je de bestelling afronden met je Voltes-account. Heb je geen account? Ook zonder account kun je bestellen, je dient hiervoor wel nog even je gegevens in te vullen.

 

1.7 Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om je bestelling te wijzigen.

 

1.8 Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kun je deze annuleren. Is je bestelling al verzonden? Weiger het pakket dan aan de deur of stuur deze retour via onze verzenden en retourneren pagina.

 

1.9 Ik wil mijn afleveradres wijzigen

Heb je een verkeerd afleveradres ingevuld en nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres nog kunnen aanpassen.

 

 

1.10 BEZORGEN EN OPHALEN
1.11 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen vanaf €50. Dit geldt voor alle landen in Europa.

 

1.12 Wat is de levertijd?

De levertijd voor Nederland is 1 werkdag en voor België 1 tot 2 werkdagen. De levertijden voor de overige landen zijn te vinden op de verzenden en retourneren pagina.

 

1.13 Wat moet ik doen als mijn bezorging vertraagd is?

Wij doen er alles aan om jou bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In de tussentijd kun jij de trackinginformatie in de gaten houden voor de meest actuele bezorginformatie.

 

1.14 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren of komt de volgende dag weer langs. Lukt dit beide niet? Dan zal je pakket naar een afhaalpunt bij jou in de buurt worden gebracht.

 

1.15 Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Controleer het volgende:

1. De trackinginformatie van het pakket
Bekijk de track en trace code om te zien of de bezorging is verschoven of dat het pakket onderweg/afgeleverd is.

2. Het afleveradres
Kijk of het afleveradres klopt met wat je hebt ingevuld tijdens het bestellen.

3. De brievenbus
Kijk of er een niet-thuis bericht is achtergelaten in je brievenbus. Als dit het geval is dan is het pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt bovenstaande allemaal en heb je geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

1.16 RETOURNEREN EN RUILEN
1.17 Hoe meld ik mijn retour aan?

Dit kun je doen door het stappenplan te volgen op onze verzenden & retourneren pagina.

 

1.18 Hoe snel heb ik mijn geld terug na retourneren?

Wanneer we je retourzending verwerkt hebben wordt het binnen 3 dagen terugbetaald. We storten het geld altijd terug via de gekozen betaalmethode. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van de betaalmethode.

Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

1.19 Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

 

 

1.20 PRODUCTEN
1.21 Zijn jullie producten toegestaan op de openbare weg?

De wet- en regelgeving verschilt per land en per product. Om deze reden raden wij aan om de lokale wetgeving te raadplegen.

 

 

200 M² SHOWROOM MET WERKPLAATS
PERSOONLIJK ADVIES
GRATIS BEZORGING VANAF €50
30 DAGEN BEDENKTERMIJN