Betalen

Veelgestelde vragen

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij vinden het belangrijk dat je veilig en gemakkelijk kunt betalen zonder onvoorziene kosten. Wij bieden daarom veel verschillende betaalmogelijkheden aan, zodat je op je gemak met vertrouwen kunt betalen. Bij geen van de betaalmethodes worden transactiekosten gerekend.

iDeal - Nederland
Met iDeal kun je jouw bestelling veilig en vertrouwd betalen via je eigen bank. Je betaalt dan via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Om gebruik te maken van iDeal moet je kunnen internetbankieren bij een van de Nederlandse banken zoals: Rabobank, ABN Amro, ING, SNS Bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Knab Bank, Fortis, Friesland Bank, Triodos of Van Lanschot Bankiers. Alle iDeal betalingen komen direct bij ons binnen en daarom zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

Bancontact - België
Belgische klanten kunnen bij ons betalen met de door hun vertrouwde betaalservice van Bancontact. Via Bancontact kun je veilig en gemakkelijk je bestelling afrekenen zoals je dat gewend bent. Bancontact wordt ondersteund door alle Belgische banken waardoor je betaling direct bij ons binnen komt en we in staat zijn om je bestelling snel en direct te verwerken.

KBC/CBC - België
De KBC/CBC-Betaalknop is een online betaalmethode voor de klanten van de KBC en CBC, samen de grootste bank van België. Alle KBC/CBC-Betaalknop betalingen komen direct bij ons binnen en daarom zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

Belfius - België
Belfius is een online betaalmethode voor de klanten van de Belfius bank. Alle Belfius betalingen komen direct bij ons binnen en daarom zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

ING Home Pay - België
De ING Home Pay is een online betaalmethode welke is ontwikkeld door ING België. Via deze manier kunnen ING-klanten eenvoudig betalen via hun eigen vertrouwde online bankomgeving.

Giropay - Duitsland
Giropay is een populaire betaalmethode in Duitsland. Alle Giropay betalingen komen direct bij ons binnen en daarom zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

Cartes Bancaires - Frankrijk
Cartes Bancaires is een van de meest gebruikte betaalmethodes in Frankrijk. Alle Cartes Bancaires betalingen komen direct bij ons binnen en daarom zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

EPS / Electronic Payment Standard - Oostenrijk
EPS is de populairste betaalmethode voor bankoverboekingen in Oostenrijk. Je logt bij SOFORT Banking in met de gegevens die je gebruikt om in je eigen online bankomgeving in te loggen. Vanuit hier kun je rechtstreeks geld overmaken vanaf eigen betaalrekening. Alle EPS-betalingen komen direct bij ons binnen en daarom zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

Klarna: Achteraf betalen - Nederland, Duitsland, Oostenrijk & Finland
Klarna is een flexibele betaaloplossing waarmee je achteraf kunt betalen. Nadat je de bestelling hebt ontvangen stuurt Klarna de factuur welke je vervolgens binnen 30 dagen moet betalen. Klarna achteraf betalen is beschikbaar voor klanten uit Nederland, Oostenrijk, Duitsland en Finland.

SOFORT Banking - Europa
SOFORT Banking is een Europese betaalmethode waarmee betalingen en donaties gedaan kunnen worden zonder dat je extra accounts aan hoeven te maken. Je logt bij SOFORT Banking in met de gegevens die je gebruikt om in je eigen online bankomgeving in te loggen. Vanuit hier kun je rechtstreeks geld overmaken vanaf je eigen betaalrekening. SOFORT Banking is beschikbaar in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen. Alle SOFORT Banking betalingen komen direct bij ons binnen en daarom zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

Creditcard - Wereldwijd
Creditcardbetalingen zijn de meest gebruikte betaalmethode ter wereld. Het is bij ons mogelijk om te betalen met een MasterCard, Visa of American Express creditcard. Je vult je gegevens in via een beveiligde verbinding waardoor je geen risico loopt. Wij hebben hierdoor nooit inzicht in de kaartgegevens van onze klanten. De creditcardbetalingen worden verwerkt door onze betaalpartner Mollie. De kaartnummer en andere gegevens vul je in via het betalingsvenster van Mollie waarna de betaling direct wordt uitgevoerd. Doordat alle creditcardbetalingen direct bij ons binnenkomen zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

PayPal - Wereldwijd
PayPal is een online betaalservice waarmee je veilig je bestelling kunt afrekenen. Om gebruik te maken van de PayPal betaalservice heb je een PayPal rekening nodig. Een PayPal rekening is gekoppeld aan je bankrekening of creditcard (Mastercard, Visa, American Express of Discover) waardoor je geld op je PayPal rekening kunt storten of direct kunt betalen. Alle PayPal betalingen komen direct bij ons binnen en daarom zijn we in staat om je bestelling snel en direct te verwerken.

Bankoverschrijving - Wereldwijd
Bij een bankoverschrijving dien je het bedrag van de bestelling zelf over te maken via je eigen bank. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je per email de orderbevestiging met betaalinstructies. Vermeld bij een bankoverschrijving altijd het ordernummer in de betaalomschrijving. De verwerkingstijd van een bankoverschrijving bedraagt 1-2 werkdagen waardoor we je bestelling niet direct kunnen verwerken. Hierdoor kan het enkele dagen duren voordat we je bestelling wordt verzonden.

Kan ik achteraf of gespreid betalen?

Je kunt bij ons via Klarna achteraf betalen of gespreid betalen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Nadat je betaald hebt kan je de factuur in je email terugvinden. Check hierbij ook je spam-folder. Ben je de factuur kwijtgeraakt in je mailbox? Neem dan contact met ons op en dan sturen wij de factuur opnieuw. Het kan ook zijn dat je e-mailadres niet juist is ingevuld. Deze kunnen wij eenvoudig aanpassen.

Waarom heb ik nog geen betaalbevestiging gehad?

Heb je nog geen bevestiging gehad na een betaling? Controleer dan of het bedrag daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven. Zodra het bedrag is afgeschreven weet je zeker dat de bestelling goed is doorgekomen. Het kan zo zijn dat de betaalbevestiging in je spam folder terecht is gekomen. Kijk dit even na. Is dit niet zo? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zullen voor een oplossing zorgen. Heb je gekozen om met een bankoverschrijving te betalen? Dan kan het 1 tot 2 werkdagen duren voordat de betaling bij ons binnen is.

Waarom is mijn betaling mislukt of geweigerd?

We controleren betalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen. Als jouw betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen op welke grond dat is. We willen onze controlemehode geheimhouden. Een afgewezen betaling kunnen we niet terugdraaien.

Wat nu? Je bestelling is geannuleerd en je kunt de bestelling opnieuw plaatsen als je het product nog wil ontvangen. Kies hierbij voor een andere betaalmethode.

Hoe werken de kortingscodes van Voltes?

Kortingscodes van Voltes kun je gebruiken door de kortingscode in te voeren bij tijdens de checkout. Vervolgens wordt de korting direct verrekend met het totaalbedrag van je bestelling.