Onderhoud & reparatie

In de werkplaats voeren onze technische monteurs onderhoud en reparaties uit aan elektrische voertuigen. Wij zijn gespecialiseerd in complexe en eenvoudige reparaties. Hierbij kun je denken aan het opnieuw tot leven wekken van een accu, componenten solderen op een printplaat tot aan het bevestigen van accessoires. Het is daarom ook niet voor niets dat ze E-Doctors worden genoemd.

Naast het repareren zijn onze E-Doctors ook gespecialiseerd in onderhoud. Om je vervoersmiddel in optimale conditie te houden en reparaties te voorkomen is het belangrijk om regelmatig onderhoud te plegen. Hiermee verleng je de levensduur en loop je minder risico dat er onderdelen defect gaan. Er zijn verschillende onderhoudsbeurten welke afgestemd zijn op het voertuig. Zo hebben we een kleine en grote onderhoudsbeurt zodat er altijd een geschikt servicepakket is voor jouw situatie.

Kortom, bij ons ben je gegarandeerd van een vakkundige reparatie en/of onderhoudsbeurt!

Wat bieden wij?

  • Vakkundige reparatie door onze E-Doctors
  • Geen onderzoekskosten
  • Reparatie niet gelukt? Dan kost het je niets
  • Gratis retourzending voor pakketten bij reparatie

Vragen of hulp nodig?

Kom langs in onze winkel of neem contact op met onze klantenservice.

Defect- en schadeanalyse

Om erachter te komen wat er defect is moet het product worden onderzocht. Dit kan door bij ons langs te komen, via e-mail of telefoon. Voor een snelle en correcte analyse raden wij aan om een probleemomschrijving en video van het probleem door te sturen per e-mail. Op deze manier hebben we een duidelijk beeld bij het probleem en kunnen we aan de hand hiervan een bijhorende oplossing geven.

Optie 1: langskomen
Kom bij ons langs zodat een van onze E-Doctors het product kan onderzoeken. Het is belangrijk om van te voren een afspraak te maken.

Optie 2: via e-mail
Stuur via e-mail een duidelijke probleemomschrijving en video van het probleem. Onze klantenservice is per mail te bereiken op info@voltes.nl

Optie 3: via telefoon
Neem contact met ons op via de telefoon en geef een duidelijke probleemomschrijving. Onze klantenservice is bereikbaar op +31 (0)850013151

Reparatiemogelijkheden

Een reparatie laten uitvoeren kan op 2 verschillende mogelijkheden:

  1. Kom langs in de winkel (reparatie alleen op afspraak)
  2. Stuur de reparatie op naar onze winkel

Doorlooptijd reparatie

  • Langskomen voor reparatie: binnen 1 uur gerepareerd.
  • Reparatie opsturen: binnen 1 tot 4 weken gerepareerd.

Langskomen in de winkel

  1. Maak een afspraak
  2. Neem het product en benodigde accessoires mee
  3. Leun achterover met een kop koffie en wacht tot wij de reparatie hebben uitgevoerd

Reparatie opsturen

  1. Download ons online reparatieformulier.
  2. Vul het reparatieformulier in en voeg deze toe aan het pakket.
  3. Pak het product goed en stevig in zodat de kans op beschadiging tijdens transport zo klein mogelijk is.
  4. Stuur het pakket naar ons op en bewaar het verzendbewijs.
  5. Leun achterover en wacht tot wij de reparatie hebben uitgevoerd.
Reparatiekosten

Een overzicht met de reparatiekosten kun je vinden onder het kopje reparatie. Kies hier voor jouw product voor het overzicht.

Gratis retourzending

Wanneer je het product laat repareren zorgen wij ervoor dat deze gratis retour wordt verzonden, dit geldt alleen voor pakketten. Voor producten welke niet in een pakket verzonden kunnen worden brengen we een vergoeding in rekening, zoals bij fietsen en scooters.